fizinfo - [Fizinfo] Fogalom és kép - könyvbemutató

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fogalom és kép - könyvbemutató

  • From: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fogalom és kép - könyvbemutató
  • Date: Sun, 15 Nov 2015 02:18:49 +0100

Meghívó

Szeretettel meghívjuk 2015. november 16-án, hétfőn 17 órakor az ELTE
Lágymányos, Északi tömb 7.85-ös termében (1117 Budapest,
Pázmány sétány 1/a) tartandó könyvbemutatónkra, amelyen a

Fogalom és kép 4. Hang/hangzás, beszéd, zene

(az azonos című kolozsvári konferenciasorozat tanulmányait tartalmazó)
kötet ismertetésére kerül sor.

PROGRAM

1. Egyed Péter (egyetemi tanár, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár):
A Fogalom és Kép konferenciasorozat negyedik kötetének bemutatása
2. Gulácsi Zsolt (egyetemi docens, Debreceni Egyetem): A hallásról fizikus
szemmel
3. Fogarasi Hunor (esztéta): Aurális fordulat (?)

A programot kötetlen beszélgetés és állófogadás zárja.

A konferenciasorozatról további részleteket (beleértve a korábban publikált
köteteket/tanulmányokat letölthető formában) a
következő honlap nyújt:

http://old.tok.elte.hu/tarstud/fogalomeskep/

Szervezők:

ELTE Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszék
ELTE TÓK Társadalomtudományi Tanszék
Erdélyi Magyar Filozófiai Társaság

  • [Fizinfo] Fogalom és kép - könyvbemutató, László Ropolyi, 11/15/2015