fizinfo - [Fizinfo] Idén 100 éves az általános relativitáselmélet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Idén 100 éves az általános relativitáselmélet

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Idén 100 éves az általános relativitáselmélet
  • Date: Tue, 27 Oct 2015 04:37:12 +0100

www.galileowebcast.hu

Élő közvetítésünk október 27-én, kedden 17 órától:

Horváth István (Nemzeti Közszolgálati Egyetem):
Idén 100 éves az általános relativitáselmélet
(Hajmási József előadássorozat, Székesfehérvár)

Az UNESCO 2015-öt a fény évének nyilvánította, többek között ezen évforduló kapcsán. Az előadásban szó lesz az az általános relativitáselméletről, természetesen Albert Einsteinről, kozmológiáról, szupernovákról és több más érdekes és izgalmas témáról.

A rendezvény helyszíne: A Szabadművelődés Háza - Székesfehérvár, Fürdő sor 3.

  • [Fizinfo] Idén 100 éves az általános relativitáselmélet, Tepliczky István, 10/27/2015