fizinfo - [Fizinfo] A FizInfo levelek kozul sok a SPAM-ba kerul

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A FizInfo levelek kozul sok a SPAM-ba kerul

  • From: "dr. BARTOS-ELEKES Istvan" <beistvan AT yahoo.com>
  • To: "Dr. BARTOS-ELEKES Istvan" <beistvan AT yahoo.com>
  • Subject: [Fizinfo] A FizInfo levelek kozul sok a SPAM-ba kerul
  • Date: Tue, 21 Jul 2015 11:54:17 +0000 (UTC)

Kedves Kollégák!
Csak ősz óta vagyok FizInfo tag,de nagyon hasznosnak találom.
Egy észrevételem lenne, amellyel acélba talált levelek számát növelhetnénk.
Gondolom, itt is érvényesül az aszabály, hogy csak egy-két címzett a
szokásos, a körleveleket kapók címeit a BCC-be(Blinded Carbon Copy) kell
írni, különben a címvadászokhoz kerülnek. Azok aFizInfo körlevelek,
amelyeknél a lista
(fizinfo AT lists.kfki.hu)
a To: ba kerül,majdnem mind a nem kívánt küldemények (SPAM) közé jutnak.
Érdekes módon aTapody Éva-féle körlevelekkel ez nem történik meg, pedig én
már a 100. levélnélis gratuláltam neki az áldozatos munkájáért, az nemigen
most volt.
Vajon a vételi oldalon kellenebeállítani a SPAM-feltételeket, vagy Tapody Éva
csinál valamit másként? Jólenne tudni, mert kár a sok igényesen
megszerkesztett, de eltévedt levélért.
Tisztelettel Bartos-Elekes István,Nagyvárad, ADY Endre Líceum

  • [Fizinfo] A FizInfo levelek kozul sok a SPAM-ba kerul, dr. BARTOS-ELEKES Istvan, 07/21/2015