fizinfo - RE: [Fizinfo] Gabor Fekete

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Gabor Fekete

  • From: Sziklai János <sziklai.janos AT wigner.mta.hu>
  • To: <verhas AT phy.bme.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] Gabor Fekete
  • Date: Fri, 26 Jun 2015 21:02:32 +0200

Kedves Kollégák!
Nekem most a CERN-es címemre küldött többszöri fenyegető levelet, de
kitöröltem mindet, szegény ember. Sajnos nem jó helyen keresi a gyógyulást.
Kár az OPNI-ért.
Üdv
János
Dr. János Sziklai
Managing director
Sky-Soft Ltd.
Városkúti út 30/A, Budapest, H-1125
Hungary
Tel./Fax: +36-1-395-5966
Mobile:  +36-20-967-9717
e-mail :
sziklai AT sky-soft.hu
Homepage: http://www.sky-soft.hu

SKY-SOFT Ltd. KFKI Headquarters
29-33. Konkoly-Thege M. street Budapest, H-1121 Building 6. 2nd floor, Suite
228.
Hungary
Tel.: +36-1-392-2275  Fax:  +36-1-392-2248       KFKI Tel.:
+36-1-392-2222/33-67