fizinfo - Re: [Fizinfo] Gabor Fekete

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Gabor Fekete

  • From: "Istvan Mayer" <mayer.istvan AT ttk.mta.hu>
  • To: verhas AT phy.bme.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu, mayer.istvan AT ttk.mta.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Gabor Fekete
  • Date: Fri, 26 Jun 2015 12:34:07 +0200

Nekem is irt, mar haromszor nehany heten belul -- tobbe-kevesbe (lehet,
hogy pontosan) ugyanazt.

Megjegyzem, hogy az altala hasznalt cim Higgs professzor valodi edinburghi
e-mail cime.

Mayer Istvan

> | E L F T H I R A D O |
> | Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> |-----------------------------------------------------------------------|
> | A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos. |
> Gabor Fekete újra aktív.
> Levelét most saját nevében küldi, bár érdekes címzéssel:
> Gabor Fekete
> Csak én szerepelek levelének fejlécében címzettként, de ez nem
> [...]

Prof. Istvan Mayer
Research Centre for Natural Sciences
(formerly called: Chemical Research Center)
Hungarian Academy of Sciences
H-1519 Budapest, P.O.Box 286, Hungary

Phone: (+361) 382-6981 (NEW!)

e-mails: