fizinfo - Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Mennyire szuper a szuperlézer? - nem is erről akarok írni.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Mennyire szuper a szuperlézer? - nem is erről akarok írni.

  • From: Rozsa Karoly <rozsa.karoly AT wigner.mta.hu>
  • To: kadar.gyorgy AT energia.mta.hu
  • Cc: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>, fizinfo-request AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Mennyire szuper a szuperlézer? - nem is erről akarok írni.
  • Date: Sat, 13 Jun 2015 08:17:20 +0200

Kedves Mindenki!

Miközben továbbra is tisztelem és szeretem Pista és Gyuri barátomat, és nem is akartam a témáról írni, mégis hagy szólaljak meg nyilvánosan is.

Szerintem ne bántsuk azokat, akik nem tudják a fizikát, (sajna magam se tudom:(....), de érdeklódnek. Inkább örüljünk az érdeklődésnek. Semmiképpen ne oktassuk ki őket, és ne olyan stílusban és szövegekkel amit garantáltan nem fognak megérteni. Ez csak arra jó, hogy fényezhetjük vele magunkat - már akinek szüksége van rá. Az érdeklődőket ne riasszuk el. A nép hülyítése nagy divat manapság és főleg olyanok teszik, akik... no de ezt hagyjuk. Úgy gondolom lehet válaszolni bárkinek, megértéssel, annyit és úgy hogy megértse - ha magunk tudjuk miről van szó.

Turcsány Jánosnak magánlevélben válaszoltam, röviden, és szerintem érthetően. Nem vagyok biztos benne, hogy ide kell írjam, aki kéri, példának elküldöm neki. És tényleg inkább örüljünk az "amatőrök" érdeklődésének, lehetnek más dologban kiválóak, és szerintem a tudomány nagyobb részében mi magunk is igencsak amatőrök vagyunk.

Mindenkit szeretettel üödvözlök: Karcsi

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
| A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos.

Tisztelt kollégák!
Turcsány úr kérdéséről kb. ugyanazt gondolom, mint Földes
kolléga, ezért azt hittem, hogy ezt a FIZINFO olvasói elnéző
mosollyal figyelmen kívül hagyják, de ha már ennyi megszólalás
történt, én is ideteszem a kérdés feltevése napján elküldött,
magánlevélnek szánt válaszomat.