fizinfo - [Fizinfo] KFKI Híradó - Jánossy Lajos különszám, 1978

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] KFKI Híradó - Jánossy Lajos különszám, 1978

  • From: Szűcs Imre Sándor <szucs.imre AT wigner.mta.hu>
  • To: <wignerusers AT wigner.mta.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] KFKI Híradó - Jánossy Lajos különszám, 1978
  • Date: Fri, 12 Jun 2015 17:21:22 +0200

Tisztelt Kollégák!

Jánossy Lajos 1978. március 2.-án halt meg és ezt követően megjelent egy KFKI Híradó különszám, amelyben kollégák emlékeztek meg a valamennyiünk által tisztelt és elismert tudósra. A címlapján Jánossy Lajos fekete keretes portréja látható.

Akkoriban én az egyetem mellett félállású laboránsként dolgoztam az RMKI-ban és a szerkesztők felkértek arra, hogy diákként írjak egy rövid megemlékezést Jánossy professzorról az akkori diákjai nevében.
Sajnos a költözködéseink során eltűnt a saját példányom ebből a különszámból.

Abban reménykedem, hogy valakinek megvan még ez a kiadvány és segít nekem pótolni az elveszett példányomat. Ha valakinek meglenne, kérem, legyen szíves értesítsen engem - szeretném kölcsönkérni, hogy egy szkennelt változatot készíthessek róla.

Köszönettel és üdvözlettel:
Szűcs Imre

  • [Fizinfo] KFKI Híradó - Jánossy Lajos különszám, 1978, Szűcs Imre Sándor, 06/12/2015