fizinfo - [Fizinfo] FW: Június 15. hétfő 14.00 - A femtolézerek szerepe a szem sebészeti beavatkozásaiban

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] FW: Június 15. hétfő 14.00 - A femtolézerek szerepe a szem sebészeti beavatkozásaiban

  • From: Némethné Jároli Erika <jaroli.erika AT titkarsag.mta.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] FW: Június 15. hétfő 14.00 - A femtolézerek szerepe a szem sebészeti beavatkozásaiban
  • Date: Thu, 11 Jun 2015 14:44:55 +0200 (CEST)

Tisztelt Fizinfo olvasók!

Felhívom szíves figyelmüket az MTA Orvostudományok Osztálya által szervezett
alábbi tudományos ülésre.

Üdvözlettel: Jároli Erika

<http://mta.hu/naptar/?event=5202> http://mta.hu/naptar/?event=5202

A femtolézerek szerepe a szem sebészeti beavatkozásaiban

Tudományos ülés a Fény Nemzetközi Éve programsorozat keretében.

Helyszín:

MTA Székház, Nagyterem

1051 Budapest, Széchenyi István tér 9.

Időpont:

2015. június 15. hétfő, 14:00 óra

Program:

Prof. Juhász Tibor (University of California, Irvine, USA): A femtolézerek
története

Prof. Bor Zsolt (az MTA rendes tagja; Alcon-LenSx, Aliso Viejo, California):
A femtolézeres szaruhártyaműtétek története és eredményei

Prof. Nagy Zoltán Zsolt (Semmelweis Egyetem, Szemészeti Klinika, Budapest):
A femtolézer szerepe a modern szürkehályog-sebészetben

Dr. Rátkay Imola (Dunakanyar Medical Center): Az első femtolézeres
szaruhártyaműtétek hosszú távú tapasztalatai

Prof. Módis László (Debreceni Egyetem, Szemészeti Klinika): Refraktív célú
szaruhártyaműtétek a femtolézerek segítségével

  • [Fizinfo] FW: Június 15. hétfő 14.00 - A femtolézerek szerepe a szem sebészeti beavatkozásaiban, Némethné Jároli Erika, 06/11/2015