fizinfo - [Fizinfo] Meghívó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meghívó

  • From: "Battistig, Gabor" <battisti AT mfa.kfki.hu>
  • To: mfamind AT mfa.kfki.hu, fizinfo AT lists.kfki.hu, energiausers AT lists.kfki.hu, eetb AT mfa.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Meghívó
  • Date: Thu, 14 May 2015 10:40:48 +0200

Kedves Kollégák!

Szeretettel meghívunk mindenkit!

Az MTA Műszaki Tudományok Osztálya
Elektronikus Eszközök és Technológiák Tudományos Bizottsága (EETB)

*Szilárdtest világítás a gyakorlatban**
**In memoriam Schanda János Professzor*

címmel tudományos ülést tart

*Helyszín: MTA Székház, Felolvasóterem (1052 Budapest, Széchenyi tér)**
**Időpont: 2015. május 18. hétfő 9.30-13.00.**
*
PROGRAM

Levezető elnök: Battistig Gábor, PhD., az EETB elnöke

09:30-09:40 Megnyitó
Kollár László, az MTA rendes tagja, az MTO osztályelnök helyettese

09:40-10:10: Múzeumvilágítás színvisszaadással kapcsolatos kérdései a Sixtus Kápolna példáján
Schanda János professzor előadását elmondja Csuti Péter, VIRT, Pannon Egyetem

10:10-10:40 A Sixtus Kápolna új világítása
Előadó: Szabó Ferenc, PhD., VIRT, Pannon Egyetem

10:40-11:10 A Sixtus Kápolnában végzett vizsgálatok
Előadó: Csuti Péter. VIRT, Pannon Egyetem

11:10-11:30 Szünet

11:30-12:00 Festmények az Interneten, nyomtatásban és a valóságban - összehasonlító vizsgálatok a Sixtus Kápolna freskóinak példáján
Előadó: Síkné Lányi Cecília, PhD., VIRT, Pannon Egyetem

12:00-12:30 LED világítástechnika alkalmazása a növénytermesztésben
Előadó: Harnos Noémi, PhD., MTA Agrártudományi Kutatóközpont

12:30-13:00 Energia pozitív közvilágítási rendszer - gyakorlati tapasztalatok egy élő laboratóriumból
Előadó: Bátai Roland, GE Hungary

13:00-13:10 Kitekintés
Előadó: Bársony István, az MTA levelező tagja, az International Solid State Alliance tanácsadó testületének tagja

Az esemény a "Fény Nemzetközi Éve" programjaihoz kapcsolódik.

Gabor BATTISTIG
Microtechnology Department

Hungarian Academy of Sciences
Centre for Energy Research
Institute for Technical Physics and Materials Science
(MFA)

Mailing address:
H-1121 Budapest, Konkoly Thege M. út 29-33
Hungary
Phone +36-1-3922616 Fax +36-1-3922235

e-mail:
battisti AT mfa.kfki.hu
www.mfa.kfki.hu www.mems.hu

  • [Fizinfo] Meghívó, Battistig, Gabor, 05/14/2015