fizinfo - [Fizinfo] Re:a globális felmelegedésnek mi koze ehhez?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re:a globális felmelegedésnek mi koze ehhez?

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <lindeisz AT gmail.com>,<fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Re:a globális felmelegedésnek mi koze ehhez?
  • Date: Sun, 15 Mar 2015 16:30:24 +0100

>>> Laszlo Lindeisz
>>> <lindeisz AT gmail.com>
>>> 03/15/15 10:03 AM >>>
Válas György írta:

Féldilettáns, diákszínvonalú cikk.

Ezt a bántó jelzőpárost én nem használnám - még a Hoffman Rózsa pusztító
ámokfutása utáni időkben sem. Mondjuk inkább azt, hogy ÉT-színvonalú.
Nem szabadna, hogy a diákszínvonal dilettáns legyen! Ha ez a
szemléletmód elterjed, tényleg senki nem marad, aki megérthetné
majd a globális felmelegedést (és persze mást sem).

Lindeisz László
++++++++++++++++++++++++++

Tisztelt Lindeisz Laszlo,

Hogy kerul a csizma az asztalra?
Kit erdekel, hogy Hoffmann legpuskaval kergette a szomszedait?
Nem is tudtam, hogy ilyen amokfutast csinalt.
Mert a politikusi, szakmai szereplese nem volt az.
Ez olyan biztos, mint az, hogy ezt a saros csizmat
nem kellett volna most az asztalra dobni.

udvozlettel,

Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu