fizinfo - Re: [Fizinfo] Re: globális felmelegedés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Re: globális felmelegedés

  • From: Laszlo Lindeisz <lindeisz AT gmail.com>
  • To: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Re: globális felmelegedés
  • Date: Sun, 15 Mar 2015 10:02:52 +0100

Válas György írta:

Féldilettáns, diákszínvonalú cikk.

Ezt a bántó jelzőpárost én nem használnám - még a Hoffman Rózsa pusztító
ámokfutása utáni időkben sem. Mondjuk inkább azt, hogy ÉT-színvonalú. Nem
szabadna, hogy a diákszínvonal dilettáns legyen! Ha ez a szemléletmód
elterjed, tényleg senki nem marad, aki megérthetné majd a globális
felmelegedést (és persze mást sem).

Lindeisz László

2015. március 14. 19:55 Válas György írta,