fizinfo - Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes? (CO2-koncentráció)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes? (CO2-koncentráció)

  • From: Attila Szilva <szilva137 AT gmail.com>
  • To: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes? (CO2-koncentráció)
  • Date: Fri, 30 Jan 2015 08:58:23 +0100

Kedves Fizinfo olvasók!

E szerint a felmérés szerint a tudósok többsége (87%) inkább gondolja, hogy
emberi tevékenység okozza a klímaváltozást, mint hogy nem. Az USA felnőtt
lakossága szerint 50-50 %. Érdemes csekkolni a nukleáris energia vagy a GMO
témákat is, ez utóbbinál van a legnagyobb gap.

http://www.pewinternet.org/2015/01/29/public-and-scientists-views-on-science-and-society/

Üdv,
Attila

2015. január 27. 19:53 Válas György írta,