fizinfo - [Fizinfo] Időpont-korrekció: 60 éves a CERN - 14 órakor

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Időpont-korrekció: 60 éves a CERN - 14 órakor

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Időpont-korrekció: 60 éves a CERN - 14 órakor
  • Date: Tue, 27 May 2014 13:51:47 +0200

Csak-csak rossz időpont jelent meg az előzőekben, a helyes időpont 14 óra!

www.galileowebcast.hu

Élő közvetítésünk május 27-én, kedden 14 órától:

60 éves a CERN - Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő
előadása (angol nyelvű program)

Rolf Heuer, a CERN főigazgatója 2014. május 27-én az ELTE Lágymányosi
Campusán nyitja meg a CERN (a világ legnagyobb részecskefizikai
laboratóriuma) alapításának 60. évfordulóját ünneplő rendezvénysorozatot
és mutatja be a ,,Sokszínű fizika-busz" interaktív kiállítást. A
megnyitóra 13 órakor kerül sor a két épület közötti parkolóban, amely
után ugyanazon a helyszínen megtekinthető a ,,Sokszínű fizika-busz". 14
órától az Eötvös -teremben (Északi tömb, földszint, 0.83) Rolf Heuer
angol nyelvű ismeretterjesztő előadást tart.

További részletek a közvetítési oldalon!

  • [Fizinfo] Időpont-korrekció: 60 éves a CERN - 14 órakor, Tepliczky István, 05/27/2014