fizinfo - [Fizinfo] Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő előadása - élőben, délután 2-től

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő előadása - élőben, délután 2-től

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő előadása - élőben, délután 2-től
  • Date: Tue, 27 May 2014 11:14:42 +0200

www.galileowebcast.hu

Élő közvetítésünk május 27-én, kedden 15 órától:

60 éves a CERN - Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő előadása (angol nyelvű program)

Rolf Heuer, a CERN főigazgatója 2014. május 27-én az ELTE Lágymányosi Campusán nyitja meg a CERN (a világ legnagyobb részecskefizikai laboratóriuma) alapításának 60. évfordulóját ünneplő rendezvénysorozatot és mutatja be a ,,Sokszínű fizika-busz" interaktív kiállítást. A megnyitóra 13 órakor kerül sor a két épület közötti parkolóban, amely után ugyanazon a helyszínen megtekinthető a ,,Sokszínű fizika-busz". 14 órától az Eötvös -teremben (Északi tömb, földszint, 0.83) Rolf Heuer angol nyelvű ismeretterjesztő előadást tart.

További részletek a közvetítési oldalon!

  • [Fizinfo] Rolf Heuer, a CERN főigazgatójának ismeretterjesztő előadása - élőben, délután 2-től, Tepliczky István, 05/27/2014