fizinfo - [Fizinfo] A részecskefizika rejtelmei - élőben!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A részecskefizika rejtelmei - élőben!

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A részecskefizika rejtelmei - élőben!
  • Date: Tue, 08 Apr 2014 20:54:55 +0200

www.galileowebcast.hu

Következő élő közvetítésünk április 9-én, szerdán 18 órától:
Dr. Horváth Árpád Ph.D.: A részecskefizika rejtelmei
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

Az anyag legelemibb alkotórészeinek megtalálása régóta foglalkoztatja az emberiséget. Jelenleg nagyméretű kísérleti eszközökkel kutatjuk ezt a világot. Az előadás során megismerkedhetünk az anyag tovább nem bontható alkotórészeivel, szó lesz az előbb említett eszközökről, megtudhatjuk milyen rejtélyekre adott, és melyekre nem adott még választ az elmélet jelenlegi formája.

A tudomány jeles évfordulóinak emlékére 12 részes ismeretterjesztő előadás-sorozatot hirdetett meg az Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központja (AREK) a TIT Fejér Megyei Egyesületével együttműködésben, melynek később folytatása várható. Az idei évben szabadegyetemünk Garai Géza, a Videoton egykori legendás fejlesztőmérnöke nevét viseli. Az előadók az Óbudai Egyetem oktatói, valamint az egyetemmel kapcsolatban álló neves meghívott kutatók, szakemberek lesznek.

A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központ - Székesfehérvár, Budai út 45. - "K" épület fsz. 28.

Élő adásunkig korábbi felvételeinkből sugárzunk!
Galileo Webcast a Facebookon:
https://www.facebook.com/pages/Galileo-Webcast/109432005840823?fref=ts

  • [Fizinfo] A részecskefizika rejtelmei - élőben!, Tepliczky István, 04/08/2014