fizinfo - [Fizinfo] Re: ELFT levél a fizikusokhoz

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: ELFT levél a fizikusokhoz

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Re: ELFT levél a fizikusokhoz
  • Date: Sun, 02 Mar 2014 21:58:29 +0100

Kedves Kollégák!

Az "ELFT levél a fizikusokhoz" címu írásban van a következo mondat:

"A történtek erosen kockára teszik a Társulat szavahihetoségét és felelosségtudatát..."

Ezzel nem tudok egyetérteni. Szerintem ugyanis az, hogy a Társulat az elkövetett hiba felfedezése után azonnal reagált, elismerve a hibát és javítva azt, az nemhogy "kockára teszi", hanem éppen erosíti a Társulat szavahihetoségét, és bizonyítja a felelosségtudatát. Sajnos a mai közéletben inkább a hibák túlhallgatása, elkendozése, elmaszatolása, "megmagyarázása" a jellemzo, semmint annak a hibázó által történt nyílt feltárása, beismerése és javítása. Sajnos mindannyian emberek vagyunk, ezért a hiba elkövetésének a valószínuségét csak csökkenteni lehet, de nullává nem lehet tenni. Akkor pedig az a tisztességes - és szerintem becsülendo - mód, ahogyan a Társulat erre reagált.

Üdvözlettel,
Sükösd Csaba.

  • [Fizinfo] Re: ELFT levél a fizikusokhoz, sukosd, 03/02/2014