fizinfo - [Fizinfo] Nem kell mellre szívni. Szemétkosárba. (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Nem kell mellre szívni. Szemétkosárba. (fwd)

  • From: Hidas Pál <hidas.pal AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Nem kell mellre szívni. Szemétkosárba. (fwd)
  • Date: Mon, 11 Nov 2013 21:31:04 +0100 (CET)

A Fekete Gábor témához, én ezt kaptam. Először nem akartam közölni, de Malackával az a baja, hogy nem tudja elhatározni, hogy olvassák, vagy ne olvassák,
amit ír. Nyuszika olvasta, Malacka nem olvasta, de kivisít, mint most is. Nos, nem Malacka, több, mint 200 kg, de levágni nem hagyja magát a disznó.
Igazából hagyná, de nem tudják, a zsír megvédi. Pech. :-)

Van, aki komolyan veszi FG-t (?). Nos nem ördognek a szentelt víz ő, hanem
egy beteg.
Aki pártolja, az a "farkas száját" pártolja. Bizony, gyilkossággal
fenyegetőzik.

A címmel való visszaélést remélem lehet bizonyítani.

Hidas Pál