fizinfo - Re: [Fizinfo] Meg 9 nap - Szkeptikus - 2013. 11. 16.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Meg 9 nap - Szkeptikus - 2013. 11. 16.

  • From: Patay Gergely <gergely.patay AT gmail.com>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Meg 9 nap - Szkeptikus - 2013. 11. 16.
  • Date: Mon, 11 Nov 2013 14:14:20 +0100

Kedves lista,

természetesen nem én írtam ezt a levelet. Viszont így triviálisan megvan az elkövető is. Ez vajon kimeríti már a személyes adatokkal visszaélés, becsületsértés stb. kategóriáját?

üdvözlettel
Patay Gergely (tényleg)

([84.225.226.61]) (envelope-sender
<gergely.patay AT gmail.com>)
by mail2.telenor.hu (qmail-ldap-1.03) with SMTP
for
<fizinfo AT lists.kfki.hu>;
11 Nov 2013 14:01:52 +0100"