fizinfo - [Fizinfo] Álkazánok és társaik

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Álkazánok és társaik

  • From: "Va'n Pe'ter" <van.peter AT wigner.mta.hu>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc: Könczöl Sándor <konczol AT energia.bme.hu>, Gróf Gyula <grof AT energia.bme.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Álkazánok és társaik
  • Date: Thu, 31 Oct 2013 18:23:23 +0100

Kedves Károly!

A kavitációs kazánt és és számos társát a BME, Energetikai Gépek és
Rendszerek Tanszék, Jendrassik György Hőtechnikai Laboratóriumában néhány
éve bevizsgálták, hatásfokát megmérték, a mérést dokumentálták. Ezzel nem
dicsekednek a feltalálók, sőt, a mérés árával tudtommal még mindig lógnak.
Könczöl Sándor kollégám vezette ezeket a vizsgálatokat. A tanszéknek sajnos
nincs (munka)ereje ezeket publikálni, interneten közzé tenni. Valahogy
mindig akadnak sürgősebb teendők.

Pedig már régóta gondoltunk rá, akár reklámként is, hogy hiteles méréseket
lehet végeztetni nálunk. Illetve, ha az elvégzett mérések dokumentációja
nyilvánosan elérhető lenne, akkor hivatkozni is lehetne rá. Ez érdeke lenne
mindenkinek, hosszabb távon még a feltalálóknak is.

Az ELFT esetleg fórum lehetne erre, mondjuk a vizsgálatok közzétételével.

Üdv, Péter