fizinfo - [Fizinfo] Zittartz professzor szekfoglalo eloadasa hetfon

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Zittartz professzor szekfoglalo eloadasa hetfon

  • From: Kurti Jeno <kurti AT virag.elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Zittartz professzor szekfoglalo eloadasa hetfon
  • Date: Wed, 16 Oct 2013 11:49:17 +0200

MEGHIVÓ

Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat

Johannes Zittartz-ot

a Kölni Egyetem Elméleti Fizikai Intézet emeritusz professzorát
tiszteletbeli tagjának választotta.

Székfoglaló előadását 2013. október 21-én du. 4 órakor tartja a

BME főépületében, az Oktatás Klub konferencia-termében
K94, I. emelet (a díszteremtől jobbra)

"Optimum-Groundstates for localized Quantum-Spin-Systems"

címmel.

  • [Fizinfo] Zittartz professzor szekfoglalo eloadasa hetfon, Kurti Jeno, 10/16/2013