fizinfo - [Fizinfo] folyóiratok, konferenciák...

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] folyóiratok, konferenciák...

  • From: Imre Attila <imre.attila AT energia.mta.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] folyóiratok, konferenciák...
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 19:01:22 +0200 (CEST)

Tisztelt Fizinfo olvasók!
Lehet hogy elfogult a Beall's list, lehet hogy nem...esetleg magunk is kutakodhatnánk. A listán szerepel a WSEAS, tőlük hetente szoktam kapni hirdetéseket, nemcsak folyóiratokat hirdetnek, hanem konferenciákat is, sőt inkább ezeket. A konferenciáknak általában jól csengő címük van, sokszor majdnem megegyeznek más, ismertebb konferenciákéval. Gyakran előfordul, hogy a konferenciát úgy hirdetik meg, hogy sokadik egy sorozatban, pl. XXVth Conference of XYZ, de az előző huszonnégynek semmi nyoma...
Az utánanézést ott kezdhetnénk, hogy a WSEAS honlapja szerint Budapesten idén december 12-14 között az alábbi WSEAS konferenciák lesznek:

Budapest, Hungary, December 10-12, 2013

18th WSEAS International Conference on Applied Mathematics (AMATH '13)
1st WSEAS International Conference on Discrete Mathematics, Combinatorics and Graph Theory (DIMACOG '13)
12th WSEAS International Conference on Circuits, Systems, Electronics, Control & Signal Processing (CSECS '13)
1st WSEAS International Conference on Image Processing and Pattern Recognition (IPPR '13)
1st WSEAS International Conference on Acoustics, Speech and Audio Processing (ASAP '13)
9th WSEAS International Conference on Remote Sensing (REMOTE '13)
1st WSEAS International Conference on High-Performance Concrete Structures and Materials (COSTMA '13)

A konferenciák helyszineként a budapesti Corinthia Hotel van megadva; egyszer jártam ott, elég drága, nem az a tipikus hely ahol konferenciákat rendeznek. A konferenciákat a honlap szerint magyar részről az Óbudai Egyetem szponzorálja, esetleg ottani kutatók utánanézhetnének hogy ez így van-e. Én az első konferenciát böngésztem végig, egy magyar szerepel a Scientific Committee oldalon, egy miskolci matematikus. Esetleg ő el tudná mondani, hogy milyenek is az ilyen konferenciák, kell-e félni tőlük; továbbítom neki ezt a levelet.
Üdv

Imre Attila