fizinfo - [Fizinfo] Elegendo a netes cim elkuldese

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Elegendo a netes cim elkuldese

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Elegendo a netes cim elkuldese
  • Date: Sun, 13 Oct 2013 15:17:01 +0200

Kedves Kollegak,

Tobbszor szerettem volna ezt az emailt mar megirni.
De mindig az a gondolat gyozott bennem, hogy nem en
szabom a szabalyokat (se a Fizinfon, se masutt).

De ez a 7 megas csatolmany most vegre atlepte az
ingerkuszobot. Maskor is jonnek csostul a csatolmanyok.

Az a keresem lenne a jovobeli email kuldok fele, hogy
gyozodjenek meg rola, hogy a csatolt falj nem valthato-e
ki egy linkkel. Sokkal baratsagosabb lett volna most is,
ha egy irdatlan nagy pdf helyett ez a sor szerepelt volna:

http://www.ipfdd.de/fileadmin/user_upload/ax/OEA/8th_Workshop_Ellipsometry/2nd_Circular_Workshop-Ellipsometry.pdf

Kedves Peter Petrik,
nem kerem, hogy erre valaszoljon, mert ez a level nem Onnek szol.
Koszonettel,
Horvath Pista
ui: Meg egyszer: Azt kerem, hogy ne kuldjetek csatolmanyt,
ha nem szukseges. Elegendo a neten talalhato cim elkuldese.

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] Elegendo a netes cim elkuldese, Horvath Istvan, 10/13/2013