fizinfo - Re: [Fizinfo] Fw: [Halozatlib] Fwd: bibliometria, open acces

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fw: [Halozatlib] Fwd: bibliometria, open acces

  • From: Fórizs István <forizs AT geokemia.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fw: [Halozatlib] Fwd: bibliometria, open acces
  • Date: Mon, 14 Oct 2013 17:34:22 +0200

Mindaz, amit Holl András leír, tényleg megtalálható a lent idézett cikkben, de több is van ott.
Pl.
"Acceptance was the norm, not the exception. The paper was accepted by journals hosted by industry titans Sage and Elsevier.".

Tehát a nem létező eredményekről írt fals cikket még neves kiadók egyes folyóiratai is megjelentették. Tehát ők sem "valódi" folyóiratok, vagyis nem tudományosak. Akkor őket is ki fogják az MTMT-ből szűrni? Vagy ők azért mehetnek, mert mégiscsak nagy nevek??!!

Üdvözlettel: Fórizs István