fizinfo - [Fizinfo] Györök György: Processzorok mindenütt - Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Györök György: Processzorok mindenütt - Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár

  • From: Tepliczky István <level AT tepi.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Györök György: Processzorok mindenütt - Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár
  • Date: Tue, 02 Apr 2013 23:42:57 +0200

www.galileowebcast.hu

Következő élő közvetítésünk április 3-án, szerdán 18 órától:

Dr. Györök György: Processzorok mindenütt
(Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár)

Az előadás keretében olyan, a mindennapjainkra nagy hatással bíró elektronikus eszközökről lesz szó, amelyek rejtőzködve ugyan, de részei az életünknek. Ezek a mikroprocesszorok, mikrokontrollerek a legnagyobb sorozatban gyártott félvezető eszközök, különböző készülékben történő alkalmazásuk szinte természetes és általában elkerülhetetlen. További felhasználási területek keresése, az alkalmazás mikéntje jelenleg is fontos kutatási terület.

A tudomány jeles évfordulóinak emlékére 12 részes ismeretterjesztő előadás-sorozatot hirdetett meg az Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központja (AREK) a TIT Fejér Megyei Egyesületével együttműködésben. A Szabadegyetem célja, hogy egyszerre népszerű, a publikum számára érthető nyelven, ugyanakkor tudományos igényű, újdonságokkal tarkított, korszerű előadások keretében, neves előadók mutassák be világunk és a tudományos élet legidőszerűbb kérdéseit a hallgatóság számára.

Az előadás helyszíne: Óbudai Egyetem Alba Regia Egyetemi Központ - Székesfehérvár, Budai út 45. - "K" épület fsz. 28.

Ajánló - április 6-án szombaton 10 órától:

"Magyarok a Marson" - 2013, azaz:
Nyolcadik Magyar Alkalmazott Mérnöki Tudományok Versenye

www.magyarokamarson.hu

Galileo Webcast a Facebookon:
http://www.facebook.com/pages/Galileo-Webcast/109432005840823?fref=ts

  • [Fizinfo] Györök György: Processzorok mindenütt - Garai Géza Szabadegyetem, Székesfehérvár, Tepliczky István, 04/02/2013