fizinfo - [Fizinfo] Rapporter bemutatkozó előadás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Rapporter bemutatkozó előadás

  • From: Dániel Nagy <nagydaniel1120 AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Rapporter bemutatkozó előadás
  • Date: Tue, 19 Feb 2013 01:35:45 +0100

Tisztelt Hölgyeim/Uraim!

Nagy Dániel survey statisztika Ma szakos diák vagyok az ELTE Tátk-ról.
A karunkon működő Peripato Társadalomdinamikai Műhely néhány tagjának és
néhány diáknak a közreműködésével készítettünk egy webes statisztikai
elemző és egyben publikációs alkalmazást, melynek neve Rapporter. Ez egy
online elérhető statisztikai elemzőprogram, mely hasznos lehet diákok,
oktatók és kutatók számára egyaránt. Az alkalmazásról tartunk egy
bemutatkozó előadást, március 1-én 13:45-ös kezdettel.
Csatolom az előadás plakátjának elektronikus változatát, további részletek
az esetleges érdeklődők számára azon találhatóak.

Üdvözlettel,
Nagy Dániel

  • [Fizinfo] Rapporter bemutatkozó előadás, Dániel Nagy, 02/19/2013