fizinfo - [Fizinfo] A Titius-Bode szabály új értelmezése

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A Titius-Bode szabály új értelmezése

  • From: "Dezso Sarkadi" <dsarkadi AT gmail.com>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A Titius-Bode szabály új értelmezése
  • Date: Mon, 4 Feb 2013 04:49:37 +0100

Kedves Kollegák!

Az utóbbi hetekben elkészültem egy dolgozatommal, melynek tárgya a
Titius-Bode szabálynak egy új, alternatív értelmezése.

A dolgozatban megmutattam, hogy a T-B szabály hátterében valószínűleg egy
makroszkopikus kvantummechanika jelenség áll.

A munkámban feltételeztem, hogy ez az új elméleti megközelítés alapja lehet
egy későbbi, végleges kvantumgravitációs elméletnek.

A Titius-Bode szabályt két paraméteresre általánosítottam, az új képlet
meglepően egyszerű és bámulatosan pontos.

A munkám elérhető:
http://www.scribd.com/doc/123694809/Kvantumgravitacio-A-Titius-Bode-Torveny

Észrevételeket szívesen várok:
dsarkadi AT gmail.com