fizinfo - [Fizinfo] Állásajánlat, Széchenyi István Egyetem Fizika és Kémia Tsz.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Állásajánlat, Széchenyi István Egyetem Fizika és Kémia Tsz.

  • From: Horváth András <horvatha AT sze.hu>
  • To: "Fizinfo: lists.kfki.hu" <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Állásajánlat, Széchenyi István Egyetem Fizika és Kémia Tsz.
  • Date: Tue, 04 Dec 2012 23:39:28 +0100

Egy külföldi kutatásra távozó kollégánk helyére, az ő távollétének idejére (2 év) került egy határozott idejű pályázat kiírásra nálunk:

http://uni.sze.hu/egyeb-kozalkalmazotti-palyazatok/mtk-fkt-palyazat-tanszeki-mernok-munkakor-betoltesere-2

A kiírás tanszéki mérnöki státuszra szól, de ha akit felveszünk, teljesíti a tanársegédi feltételeket, rövid időn belül azzá konvertálható. Főként alapozó fizika kurzusok oktatásában való részvétel lenne a feladat, kisebb részben laborban.

Üdvözlettel,

Horváth András

--
Dr. Horváth András
Széchenyi István Egyetem, Műszaki Tudományi Kar

  • [Fizinfo] Állásajánlat, Széchenyi István Egyetem Fizika és Kémia Tsz., Horváth András, 12/05/2012