fizinfo - [Fizinfo] Válasz Pogány Lajosnak

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Válasz Pogány Lajosnak

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Válasz Pogány Lajosnak
  • Date: Tue, 20 Nov 2012 23:12:53 +0100

Tisztelt Pogány Lajos! Tisztelt Fizinfo olvasók!

*A Fizinfo nem fórum, hanem levelezo" lista. Ezt szerintem érdemes tisztázni.*

Elso"sorban a tanár kollégák segítése miatt írok, mint szkeptikus úgy
gondolom, hogy ha diák, hallgató kérdez kell tudjunk

a kérdésükre mondani valamit. Annak aki jártas a fizikában, látva a
kísérletet és hallva a magyarázatot szerintem nem túl bonyolult eligazodni.

Egely György munkásságában aki hamar akar eligazodni, annak ajánlom, hogy az
alapítványának a honlapját látogassa meg.

"Zöld Technológia" Közhasznú Alapítvány (http://www.ztka.hu/)

Itt megtalálható a találmányának ismertetése és a díjakról is található
beszámoló és film.

Aki kello"en elszánt, az látogasson el a másképp tudás csatornájára és ott
megnézheti a kutató mérnök úr mu"sorát, és a találmányának ismertetését.

http://www.vntv.hu/videokereso.php?psearch=egely&btn=Keres%C3%A9s

Fo"leg azok figyelmébe ajánlom az itt hallott hírt, akik mostanában nem nyertek el
kutatási pályázatot, amelybo"l megtudhattam, hogy a jelenlegi ciklus

alatt kb. 160 millió forint támogatást nyert el a porfúziós kutatásaira. az "Új
Széchenyi Terv" keretén belül. (jelenleg ez a film nem érheto" el...

de az MAG Zrt. honlapján megtalálható a nyertes pályázatok között.)

*"Innovatív, megújuló ho"termelésre alkalmas eljárás és berendezés prototípusának
kifejlesztése, nanoporos, híg plazmában"* címmel.

Härtlein Károly

  • [Fizinfo] Válasz Pogány Lajosnak, Härtlein Károly, 11/20/2012