fizinfo - [Fizinfo] Károlyházy Frigyes gyászjelentés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Károlyházy Frigyes gyászjelentés

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Károlyházy Frigyes gyászjelentés
  • Date: Fri, 13 Jul 2012 17:41:46 +0200

/Akik az igazságra oktatnak sokakat,/

/Ragyogni fognak örökkön-örökké,/

/Miként a csillagok/

Dánielkönyve 12,3

**

*Károlyházy Frigyes*

a fizikai tudományok Doktora,
az Eötvös Loránd Tudományegyetem Elméleti Fizikai Tanszékének ny. egyetemi tanára

*életének 83. évében 2012. július 2-án elhunyt.*

Búcsúztatása a római katolikus egyház szertartása szerint
*2012. július 24-én, kedden, 12 óra 45 perckor lesz a Farkasréti temető Makovecz termében*.

Engesztelő szentmise július 24-én 18 óra 45 perckor lesz
a Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia Templomban az Erzsébet híd pesti hídfőjénél

Fizikus és fizikatanár szakos hallgatók ezreit tanította, legavatottabb ismerője volt hazánkban a kvantummechanika és a relativitáselmélet elvi kérdéseinek.

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kara, az Eötvös Loránd Fizikai Társulat és a Budapest Főváros II. kerület Önkormányzata saját halottjának tekinti

Felesége Dr. Károlyházy Frigyesné sz. Keszegh Éva, fia Dr. Károlyházy László,
és a gyászoló család megbízásából közli

az Eötvös Loránd Fizikai Társulat Elnöksége nevében
Dr. Kádár György, főtitkár helyettes

  • [Fizinfo] Károlyházy Frigyes gyászjelentés, Kádár György, 07/13/2012