fizinfo - [Fizinfo] elveszett levél

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] elveszett levél

  • From: Cserti József <cserti AT elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] elveszett levél
  • Date: Wed, 11 Jul 2012 15:53:40 +0200

Kedves Olvasók,

Elnézést kérek, hogy ezzel a levéllel zavarok mindenkit, de nem tudok jobb megoldást.
Ma kaptam egy levelet Debrecenbo"l egy hölgyto"l, aki a tegnapi, Fizikai Szemléro"l írt gondolataimra válaszolt.
Sajnos, a sok-sok szeméttel együtt *véletlenül* töröltem az O" levelet is.
Esetleg el tudná küldeni a levelet újra, hogy megköszönjem a támogatását. Nem akarok udvariatlan lenni.

Elo"re is köszönöm a segítséget.

Üdv,
Józsi

--
József Cserti
http://complex.elte.hu/~cserti/

  • [Fizinfo] elveszett levél, Cserti József, 07/11/2012