fizinfo - Re: [Fizinfo] Venusz-atvonulas

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Venusz-atvonulas

  • From: Zana János <Janos.Zana AT uni-corvinus.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Venusz-atvonulas
  • Date: Mon, 04 Jun 2012 09:53:21 +0200

> Horváth Pista javaslatára és buzdítására közzéteszem a honlapunk
> címét, amelyre feltettem azt a háttéranyagot, melyet Kötél Lacival
> közösen összeállítottunk. (Valójában a megyei újságba szántuk - amit
> most a honlapon kibővítve olvashatunk. Már jó egy hete beküldtük, de
> úgy látszik "normális" írásra nem fogékonyak, csakúgy, mint a több
> ízben felkínált szakmai segítségnyújtásunkra sem, mikor már nem bírtam
> tovább azokat a bődületes marhaságokat, amiket néha közölnek.)

Tisztelt kollégák!
Sikerült rátalálnom egy ezzel kapcsolatos anyagra, amely az emberi szem
infravörös tartományú érzékenységére hívja fel a figyelmet. Röviden: a
pupilla nem húzódik össze, a ezáltal nem védi a szemet, mert erre a
frekvenciatartományra nem készült fel. Ezért az infravörös fény
akadálytalanul bejut a szem belsejébe. A cikk forrása a következő helyen
látható: http://epa.oszk.hu/00700/00775/00045/1000-1009.html
Üdvözlettel Zana János