fizinfo - [Fizinfo] Koszonettel olvastam itt a Fizinfon errol.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Koszonettel olvastam itt a Fizinfon errol.

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: "fizinfo" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Koszonettel olvastam itt a Fizinfon errol.
  • Date: Sat, 19 Nov 2011 10:25:42 +0100

Kedves Kollegak,

Nyilvan tobben is olvastatok, de elkuldom az ujabb cikk cimet:
http://index.hu/velemeny/2011/11/18/az_izotoptol_nem_kell_felnetek_jod_lesz/

Velemenyem szerint a Kftnek mar reges-regen rendszeresen nyilvanossagra
kellene hoznia a "szivargas" adatait. Ha van jelentos szivargas azert,
ha pedig nincs, akkor meg dicsekvesbol.
Gondolom ezek az adatok egyebkent kozerdeku adatok.

Ezeket az adatokat a kozelben elokkel es a KFKI telephelyen dolgozokkal
kotelesseguk lenne rendszeresen kozolni. A mai vilagban nem
egy faliujsagon (a pinceben), hanem a neten.
Mondjuk pl. igy:
http://www.idokep.hu/szmog
En mar evek ota nem a mediabol tudom meg mikor van szmog, hanem
errol a laprol. Javasolnam a telephelyen dolgozo kollegaknak, hogy
az iden tortenteket hasznaljak fel egy ilyen adatkozlo honlap kikovetelesere.

Bar en nem dolgozom a KFKI telephelyen, de rendszeres jarok oda
eloadasokat hallgatni (de pl. egy het mulva, tartani is).
Reszben tehat erintve vagyok.

Egy Fukusima utan en biztosan jobban ugyeltem volna a kommunikaciora
es persze a korrektsegre. Butasaggal es nemtorodomseggel is
lehet artani a nuklearis technikanak, nem csak eromukatasztrofakkal.

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu