fizinfo - [Fizinfo] Fw: Grafén: egy kis nyelvóra

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fw: Grafén: egy kis nyelvóra

  • From: saly noémi <salyn AT t-online.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Fw: Grafén: egy kis nyelvóra
  • Date: Sat, 2 Apr 2011 17:56:08 +0200

----- Original Message ----- From: "saly noémi" <salyn AT t-online.hu>
To: "dr Zana János"
<Janos.Zana AT uni-corvinus.hu>
Sent: Saturday, April 02, 2011 5:54 PM
Subject: Re: [Fizinfo] Grafén: egy kis nyelvóra

Na, hát mire elküldtem az előzőt, megjött a "Mikor Csíkból elindultam".
Vajon mire alapozva tagadják a régi mély hangrendű i létezését a derék "hivatásos nyelvészek"? Ez számomra új, engem annak idején Nyíri Tóni bácsi a szegedi magyar tanszéken úgy szórt volna ki nyelvtöri szigorlaton, ha ilyet állítok, hogy azóta köröznék a Föld körül. Igaz, hogy az 1977-ben volt... :)

----- Original Message ----- From: "dr Zana János" <Janos.Zana AT uni-corvinus.hu>