fizinfo - [Fizinfo] Tudom leragott csont, de megis

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Tudom leragott csont, de megis

  • From: "Rozsa Karoly" <karcsi AT mail.kfki.hu>
  • To: "Judit Fidy" <judit.fidy AT eok.sote.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Tudom leragott csont, de megis
  • Date: Thu, 3 Mar 2011 22:11:23 +0100

Kedves kollegak, bocsi, bocsi, ha untatlak Benneteket. Ismet koroznek
e-mailen egy "Grof" Spanyol Zoltan videot. Felo, hogy tovabbi joindulatu
embereket lehet majd bepalizni. Valaszoltam, es megprobaltam kozerthetoen
leirni unokahugomnak az egeszet.
Idemasolom, hatha valaki hasznalni akarja - tudja.

Minden jot! Karesz
Eletem, vegigneztem a videot, koszi. Ugyan erdemes gondolkozni a jovo
energiaforrasan,
(magam is ezt teszem, meg kiserletezgetek is) de ez a "Grof" Spanyol Zoltan
egy elkepeszto szelhamos. A viz bontasahoz annyi energiat kell befektetni,
amennyit visszakaphatunk ha elegetjuk a vizet, tobbet egy dekaval sem
kapunk vissza. Meg 100% hatasfokkal mukodo verkli se segitene, es meg ezt
sem lehet megcsinalni. Ez a ficko mar regota hulyiti a vilagot, es nem is
eredmenytelenul. A keszuleke mukodik. Nagyapanknak is ilyen volt a
hintojanak a lampaja, ezzel hegesztenek olyan helyeken, ahol nincs
aram, es maceras a palackos gazt hasznalni. A plazma az acetilen
elegetesebol keletkezik, az acetilen valoban
letrejon kalciumkarbid es viz reakciojabol, de a bokkeno, hogy a karbid
eloallitasahoz kell a sok energia, amit sajnos be kell fektetni, es ez
tobb mint amit a hidrogen elegetesebol nyerunk... Csak olyan megoldasokon
erdemes gondolkozni es azokat kellene tamogatni, amik a fizika
alaptorvenyeivel nincsenek ellentetben - mindaddig, amig valaki be nem
bizonyitja, hogy ezek a torvenyek nem igazak - es ez meg senkinek sem
sikerult. Az sem veletlen, hogy egyetlen komoly fizikus sem allt ki a
"Grof" mellett, azt meg ugye nehez elhinni, hogy kozulonk mindenki rossz
oldalon allna es nem szeretne segiteni.
Puszillak. Karcsi