fizinfo - [Fizinfo] en is javasolom az 5 eves fizikuskepzes ujrainditasat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] en is javasolom az 5 eves fizikuskepzes ujrainditasat

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] en is javasolom az 5 eves fizikuskepzes ujrainditasat
  • Date: Wed, 22 Dec 2010 08:49:56 +0100

Kedves Kollegak,

Egyetertek Raics Peterrel, es en is javasolom az 5 eves fizikuskepzes
ujrainditasat.
Ez ugye reszben ellentetes az ELFT allasfoglalas tervezet 1-es pontjaval.

Nagyon roviden a velemenyem.

Megertem a 3+2 eves kepzes melleti erveket. Sajnos ezek kozzul az
anyagiak a legerosebbek (bar a kerdesnek ez a resze is nagyon osszetett).
Megertem, hogy az intezmenyek es az oktatok kenytelenek
a penzugyi kerdesekre is figyelni.

Az en velemenyem szerint viszont sokkal tobb szakmai erv szol
az 5 eves kepzes mellett. Tehat mindenkeppen javasolt az ujrainditasa.

Javasolnam, hogy a felsooktatasi intezmenyek erdekeinek a vedelmet
hagyjuk meg ezen intezmenyeknek es ezen intezmenyek dolgozoinak.
(Most magam ellen is beszelek, leven egyetemi oktato.)

Az ELFT egy szakmai szervezet. Tehat jo lenne, ha a szakmai ervek
lennenek a fo motivacioink.
Velemenyem persze ennel sokkal arnyaltabb, de ilyen roviden igy
tudtam leirni. Vitatni termeszetesen lehet.

Boldog Karacsonyt Mindenkinek!

Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu