fizinfo - [Fizinfo] ELFT állásfoglalás kiegészítés

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] ELFT állásfoglalás kiegészítés

  • From: Foldes Istvan <foldes AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] ELFT állásfoglalás kiegészítés
  • Date: Fri, 19 Nov 2010 14:27:41 +0100

Tisztelt Kollegák!
Horváth István kérésére ideírok néhány címet, ahol a nyilatkozat megtalálható
(azért nem írtam korábban, mert ezek száma egyre szaporodik és a kereső programok rögtön kiadják):

http://os.mti.hu/hirek/65203/mi_kell_a_felsooktatas_megujitasahoz
http://www.magyarhirlap.hu/belfold/tamogatas__a_felsooktatasi_koncepcionak.html
http://gondola.hu/cikkek/73981-Civilek__Mi_kell_a_felsooktatas_megujitasahoz_.html
http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=155567
http://www.bla.hu/professzorok/index.php?oldal=dl/nyilatkozat101118.pdf

Az újabb megjegyzésekkel kapcsolatban ideírom az alapszabály említett 5/c pontját:
az ELFT ... "szakértői munkát végez és végeztet, véleményt nyilvánít és javaslatot dolgoz ki a fizikával,
illetve annak oktatásával és a rokon területekkel kapcsolatos országos érdekű, általános
jelentőségű és időszerű kérdésekben;". Ez - amint ezt írtam - önálló szakmai munkát, és nem politikai
szervezetekkel való közös deklarációkat jelent.
De ezt - Sükösd Csaba alelnök úr kérésének megfelelően - a Társulat vezetőségére bízom.
A továbbiakban a témáról nem kívánok nyilatkozni.
Tisztelettel
Földes István

  • [Fizinfo] ELFT állásfoglalás kiegészítés, Foldes Istvan, 11/19/2010