fizinfo - [Fizinfo] V: [Fwd: ELFT állásfoglalás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: [Fwd: ELFT állásfoglalás

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>,<sukosd AT reak.bme.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: [Fwd: ELFT állásfoglalás
  • Date: Fri, 19 Nov 2010 12:12:58 +0100

Kedves Lista, Tisztelt ELFT Tagtarsak,

Elolvasvan az ELFT alapszabalyat kenytelen vagyok ujra irni.
Sukosd alelnok ur levele szamomra nem teljesen ertheto.
Egyreszt a 19 paragrafus (1) bekezdese, masreszt a
14 paragrafus (3) bekezdese miatt.

Ugyanitt olvasom:
Az Elnökség ülései nyilvánosak

Kerdezem az ELFT vezetoit: Hol szoktak kozze tenni a nyilvanos
elnoksegi ulesek idejet, helyet es napirendjet? (meg az ules elott)

Masreszt meg mindig varom Foldes Istvan valaszat elozo levelemre.
E-mailje az alapszabaly 5/c pontja alapjan szamomra meg
kulonosebbnek tunik.

Tisztelettel,
Horvath Istvan
az ELFT tagja

| E L F T H I R A D O
|
| Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41

| A megjelent cikkek tartalmaert teljes egeszeben bekuldojuk felelos.

Tisztelt Fizinfo Lista, Kedves Kollégák!

Tájékoztatom a lista résztvevőit, hogy az Eötvös Loránd Fizikai
Társulat
főtitkára az Elnökség előzetes tudomása és felhatalmazása nélkül írta
alá
a Földes István által említett állásfoglalást. Az Elnökség a jövő
héten
foglalkozik az üggyel. Kérem, hogy az Elnökség állásfoglalásáig
tekintsék
az Eötvös Loránd Fizikai Társulat aláírását semmisnek.

Üdvözlettel

Sükösd Csaba
Eötvös Loránd Fizikai Társulat
alelnök

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu