fizinfo - [Fizinfo] 2010 evi Eotvos-verseny

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 2010 evi Eotvos-verseny

  • From: Korosi Magda <korosi AT mail.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] 2010 evi Eotvos-verseny
  • Date: Tue, 12 Oct 2010 13:51:13 +0200 (CEST)

Eötvös-verseny 2010

Az idei Eötvös-versenyt 2010. október 15-én, pénteken délután 15h-tól 20h-ig rendezi meg az Eötvös Loránd Fizikai Társulat.

Részt vehetnek rajta mindenekelőtt a 2010-ben középiskolát végzett diákok, valamint mindazok, akik jelenleg is középiskolai tanulók. Nemcsak magyar állampolgárságú versenyzők indulhatnak, hanem Magyarországon tanuló külföldi diákok, valamint külföldön tanuló, de magyarul értő és beszélő diákok is, ha 2010-ben érettségiztek, vagy jelenleg is középiskolai tanulók.

A megoldásokat magyar nyelven kell elkészíteni; a rendelkezésre álló idő 300 perc, minden segédeszköz használható, de mobiltelefont a versenyre bevinni tilos!

Előzetesen jelentkezni nem kell, elegendő egy személyazonosság igazolására szolgáló okmánnyal (személyi igazolvány, fényképes diákigazolvány vagy útlevél) pontosan megjelenni az alábbi helyszínek valamelyikén:

Budapest: Eötvös Egyetem Természettudományi Kar, XI. kerület Pázmány Péter sétány 1/A.
Békéscsaba: Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium, Haán Lajos utca 2-4.
Debrecen: Fazekas Mihály Gimnázium, Hatvan utca 44. Eger: Dobó István Gimnázium, Széchenyi út 19.
Győr: MTESZ Székház, Szent István utca 5.
Kecskemét: Katona József Gimnázium, Dózsa György út 3.
Miskolc: Miskolci Egyetem, Egyetemváros, Fizika tanszék.
Nagykanizsa: Batthyány Lajos Gimnázium, Rozgonyi út 23.
Nyíregyháza: Krúdy Gyula Gimnázium, Epreskert utca 64.
Pécs: PTE Fizika Intézet, Ifjúság útja 6., A/408. tanterem.
Szeged: SZTE, Aradi vértanúk tere 1., II. em., Haar-terem Szekszárd: Garay János Gimnázium, Szent István tér 7-9.
Szombathely: Szent-Györgyi Albert Középiskola, Pázmány P. krt. 28/A.
Székesfehérvár: Lánczos Kornél Gimnázium, Budai út 43.
Veszprém: Pannon Egyetem, Wartha Vince utca 1., N 245-ös terem.

Versenybizottság

Korosi Magdolna Tel: +36-1-392-2562
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai
Kutato Intezet FAX: +36-1-392-2503
Szamitogep Halozati Kozpont
E-mail:korosi AT mail.kfki.hu
levelcim: H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary

  • [Fizinfo] 2010 evi Eotvos-verseny, Korosi Magda, 10/12/2010