fizinfo - [Fizinfo] BOCSANATKERES - császárzöld

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] BOCSANATKERES - császárzöld

  • From: Varga Ga'bor <net431 AT t-online.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] BOCSANATKERES - császárzöld
  • Date: Fri, 18 Jun 2010 12:06:42 +0200

lentebb H.P. bocsánatkérést jelentö üzenete,
nem fontos, de elkerülhetetlen. elnézést, hogy én közlöm, nem tette közzé.
Gábor
- - -
nem tudom megállni hogy - lefokozott jelentöségü véleményként - az EREDET tárgyhoz kapcsolódva ki ne posztoljam:
- jó, hogy vannak köztünk, akik tudják, hogy a réz hajlamos fémorganikus vegyületeket képezni (különösen vákuumtechnikusoknak hasznos ezt tudni), és azt is, hogy ezt hogyan lehet háztartási elemzésekre használni
- ilyesféle tudás szerintem a chemonet-re való, meglehet már ott is van, nem néztem utána. Úgy látom a chemonet cikkeit sokan használják, olvassák, biztos vagyok benne, hogy köztük sok tanár és diák.
(Meglehet, a chemonet megérett rá hogy valami wiki-vé alakuljon vagy ilyesféle tudástárba értékvesztés nélkül beolvadjon.)
- Magyarországon a hagyományosan erös élelmiszer-ellenörzés valamelyeset (de nem teljesen!) lazult, de széles élemiszer-szakmai közösség küzd nagyon tisztességesen, hogy mind nálunk, mind az Unióban optimálisan szigorú legyen - ezt nem nekünk kell rendeznünk. csak jelzem, hogy a helyzet nem reménytelen.
- Kina a világ egyik leginkább SZOLGÁLÓ jellegü, nagyon igyekvö kormányzatával rendelkezik. Csodák ott sincsenek, de nem tartok indokoltnak semmi bizalmatlankodást egy termék iránt, CSAK mert kinai.

Nem tudom, mit rántottam most a fejemre...
:-)

derüt, szép hétvégét mindenkinek!