fizinfo - Re: [Fizinfo] Mi volt a kérdés?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mi volt a kérdés?

  • From: Baricza Károly <baricza AT oncol.hu>
  • To: "Daniel Szocs" <szocsd AT rmki.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mi volt a kérdés?
  • Date: Wed, 26 May 2010 09:28:52 +0200

Kedves Dániel!

Köszönöm válaszát, bár nem az általam feltett kérdésre válaszolt. Én ugyanis
azt kérdeztem, mi volt az eredeti kérdés a toll és ahold témájában, és milyen
válazok születtek rá.
Horváth Itvántól kaptam egy választ, amelynek egy része így hangzik:

Emlekeim szerint:
Mi tortenik ezzel a tollal, ha a Holdon egy urhajos elengedi?

A bommbahír honlapjával az a gondom, hogy csak a hozzászólásokat sikerült
rejta megnéznem, azt nem, hogy mihez is szóltak hozzá.
Általánosságban az a véleményem, hogy hasznoa, ha honlapcímeket is adunk a
tájékozódás elősegítésre, de a lényegesebb mondanivalókat úgy kellene
megemlíteni, hogy a megadott honlapok megtekintése nélkül is érthetők
legyenek.

Üdvözlettel
Baricza Károly