fizinfo - [Fizinfo] Fizika Verseny - felhívás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizika Verseny - felhívás

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fizika Verseny - felhívás
  • Date: Tue, 02 Mar 2010 10:09:08 +0100

Tisztelet Kollégák!

Örömmel adok hírt egy fizika versenyro"l! Vagy mégsem!

Sajnos az örömömbe egy kis üröm is vegyül. Ugyanis, ezt a versenyt rosszul hirdették meg, így én is csak véletlenül botlottam bele.
A részleteket ezen a linken olvashatjuk:

http://www.sulinet.hu/tart/fcikk/Kibm/0/26127/1

További problémák is vannak a versennyel, így pl. az sem derül ki, hogy:

- kik lehetnek az indulók,
- kik rendezik ezt a versenyt,
- mikor kezdo"dik a verseny,
- mikor ér véget,
- lenne még észrevételem, de túl hosszú lenne a felsorolás.

Bár lehet, hogy ez az oldal csak egy ugratás, de a hely, a SULINET nem poén oldal!

Lehet, hogy túl érzékeny vagyok, de a fizika versenyeknek nagy hagyománya van kishazánkban, és sokat árt egy átgondolatlan, pongyolán kiírt verseny.

Härtlein Károly

még egy részlet a verseny kiírásából:

"*A mérési jegyzo"könyv legfontosabb követelménye a
reprodukálhatóság.* Ezt segíti elo" a körülmények és a mért adatok
minél pontosabb, precízebb rögzítése, valamint a megfigyelések
lejegyzése. A jó jegyzo"könyv alapján azonos eredményekkel
megismételheto" a mérés, illetve akár a mérés esetleges hibája is
kiderülhet egy precíz jegyzo"könyvbo"l."

  • [Fizinfo] Fizika Verseny - felhívás, Härtlein Károly, 03/02/2010