fizinfo - [Fizinfo] Szentháromság és fizika

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Szentháromság és fizika

  • From: "Nemeth Csaba" <ncs AT almos.vein.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Szentháromság és fizika
  • Date: Wed, 6 Jan 2010 09:42:34 +0100

Kedves László!

Az eddigi beírásokban én nem fedeztem fel sem "a keresztény teológia
nyelvezetében megfogalmazott
számmisztikát" sem az "ateista propagandát".
Kizárólag kis humort.
Az általam írtakra azt is elfogadom, hogy a "színvonal és a stílus" sekélyes
volt..., de bátortalanul ellenkeznék a "nem illik a lista hangneméhez és
színvonalához" ítélettel, tekintve az újévi poénkodás keretfeltételt.

Boldog új évet!

Németh Csaba

"Én úgy vélem, hogy vallás és tudomány kapcsolata, mint téma, nem megvetendo
a Fizinfon, de sem a keresztény teológia nyelvezetében megfogalmazott
számmisztika, sem az ateista propaganda nem illik a lista hangneméhez és
színvonalához. Már csak Fritjof Capra meg a Fizika Taoja hiányzik, hogy
megszülessen valami új, kvantumtérelméleti-szinkretista világvallás-katyvasz
- itt a Fizinfon. Nem akarok senkit megsérteni, nem a téma, mint inkább a
színvonal és a stílus az, ami rossz érzéseket keltett bennem.

Boldog új évet mindenkinek!

Lindeisz László"

  • [Fizinfo] Szentháromság és fizika, Nemeth Csaba, 01/06/2010