fizinfo - Re: [Fizinfo] Mondta-e ezt Marx Gyorgy

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mondta-e ezt Marx Gyorgy

  • From: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • To: Geszti Tamás <geszti AT elte.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu, Nagy Denes Lajos <nagy AT rmki.kfki.hu>, "Geza I. Mark" <mark AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mondta-e ezt Marx Gyorgy
  • Date: Tue, 5 May 2009 15:50:02 +0200 (CEST)

Kedves Olvasó és Hozzászólók!
Bohr: Bárki állítja, hogy érti a kvatummechanikát, bizonyosan téved. Neumann: Egy új elméletet nem megérteni fogsz, hanem megszokni. Érdekes, ebből a kettőből éppen összegyúrható a Marxra fogott kijelentés. Vajon ő gyúrta, vagy csak a wikipédia cikk szerzője? (Utóbbira szavazok egyelőre.)
Üdvözlettel:
Diósi Lajos