fizinfo - [Fizinfo] Parapszichologia intezet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Parapszichologia intezet

  • From: Sandor Zoletnik <zoletnik AT rmki.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Parapszichologia intezet
  • Date: Thu, 30 Apr 2009 20:20:10 +0200 (CEST)

Kedves Kollegak!

Csodalatos, allamilag akkreditalt kepzesi helyre talaltam az interneten:
http://www.tisztaforras.com/parapszichologus/index.php

Tanitjak pld. az "Az elméleti fizika és az extrapszichológia
összefüggései" cimu targyat is. Gondolom egy akkreditalt oktatasi
intezmeny allami tamogatast is kap. Most mar csak azt nem ertem mi a
kriteriuma annak, hogy egy oktatsi intezmenyt akkreditalni lehessen? Ki
akkreditalta ezt az intezmeny?

Udvozlettel,

Zoletnik Sandor