fizinfo - [Fizinfo] Elhunyt Jéki László

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Elhunyt Jéki László

  • From: "Szokefalvi Nagy Zoltan" <sznagy AT rmki.kfki.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Elhunyt Jéki László
  • Date: Wed, 22 Apr 2009 21:57:30 +0200 (CEST)

Szomorúan tudatom az RMKI munkatársaival, a fizikus közösséggel és
mindazokkal, akik ismerték, hogy életének 67. évében, 2009. április 22-én,
hosszú szenvedés után elhunyt

Jéki László,

a KFKI Részecske- és Magfizikai Kutatóintézet egykori tudományos
igazgatóhelyettese, a tudományos ismeretterjesztő újságírás kiemelkedő
személyisége.

Emlékét megőrizzük.

Jéki Lászlót az RMKI saját halottjának tekinti. Temetéséről később
történik intézkedés.

Szőkefalvi-Nagy Zoltán
igazgató

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://mailman.kfki.hu/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne
kiraly AT mail.kfki.hu

  • [Fizinfo] Elhunyt Jéki László, Szokefalvi Nagy Zoltan, 04/22/2009