fizinfo - [Fizinfo] feljegyzesek tarolasa

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] feljegyzesek tarolasa

  • From: Akos Kukovecz <kakos AT chem.u-szeged.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] feljegyzesek tarolasa
  • Date: Tue, 14 Oct 2008 08:37:52 +0200

Tisztelt Lista!

Mark Geza kerdesere reagalva (tudomanyos naplozo program):

Ha valaki nem ismeri, egy megnezest mindenkeppen meger a The Brain nevu program http://www.thebrain.com/
Nagyon intuitiv a hasznalata, jocskan kulonbozik a hagyomanyos adatbaziskezeloktol, es bar mindenre nem jo, en nagyon hasznosnak talaltam mar tobbszor is.
Van ingyenes valtozata is meg fizetos is, persze az utobbiak tubbet tudnak.

Udvozlettel,
Akos