fizinfo - Re: [Fizinfo] Bagyinka és a fotonok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Bagyinka és a fotonok

  • From: "Bagyinka, Csaba" <csaba AT brc.hu>
  • To: "Varga Péter" <vargap AT mfa.kfki.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Bagyinka és a fotonok
  • Date: Wed, 1 Oct 2008 19:49:28 +0200

Kedves Péter!

Kedves, hogy rólam nevezed el a témát, de nem érdemlem meg. Nem én hoztam ide.

2008/10/1 Varga Péter
<vargap AT mfa.kfki.hu>:

> Nem ismerem azt a közleményt, amire Jéki Laci hivatkozott.

Nem hivatkozott konkrét közleményre.

> Te, mint
> abszurditásra a fotodisszociáció lehetelenségére hivatkozol. De nem csak
> az van a világon, mert akkor az egyenáram még kevésbé bontaná a vizet.

Az egyenáram nem fotodisszociációval bontja a vizet az rendben van.
Éppen azt kérdeztem, hogy mi az a más amivel a 1x.xx MHz mégis bontja.
A te fejtegetésedet nem értem (s nem biztos, hogy benned van a hiba,
lehet én vagyok értetlen).

> Na, most
> az ilyen térben, ha másképpen nem alagutazással lépnek ki elektronok( ez
> is lehet a vízben, csak kevés), de mivel a vízben sok a szabad H+ és OH-
> gyök, az egyik félperiódusban az egyik, a másikban a másik lép ki
> pusztán a tér vonzó hatására.

Most akkor elektron vagy proton? S mekkora különbség van az elektron
és a proton alagúteffektusa között? Szerintem meglehetősen nagy. S
miből gondolod, hogy kilép? És hol van itt a töltés keltés? Amit írsz
az csak töltés mozgás.

Szóval nem értem amit mondasz, ettől persze még lehet, csak nem látom hogyan.

Ugyanezt nem láttam a víz bontásánál sem.

Üdv,

Bagyinka Csaba