fizinfo - [Fizinfo] BSc

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] BSc

  • From: "Nemeth Csaba" <ncs AT almos.vein.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] BSc
  • Date: Tue, 26 Aug 2008 16:29:43 +0200

Kedves Gábor!

A finomítással egyetértek.
A BSc képzés általad is kiemelt ellentmondásosságát én már régóta hangoztatom.
Az MSc megalapozásához több/alaposabb elméleti képzés kellene, míg a BSc mint
végdiploma, a gyakorlatorientált képzést kívánja meg.
Túlzással úgy szoktam kifejezni, hogy a BSc egy felvételi elokészíto
tanfolyam és egy szakmunkásképzo (nem biztos, hogy szerencsés) ötvözete akar
lenni...
Az adott helyzetben én is csak az egyéni kiemelést, tehetséggondozást látom
járható útnak.

Üdv.
Csaba

  • [Fizinfo] BSc, Nemeth Csaba, 08/26/2008
    • <Possible follow-up(s)>
    • [Fizinfo] BSc, Nemeth Csaba, 08/29/2008