fizinfo - Re: [Fizinfo] etika

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] etika

  • From: "edit.koczkas" <edit.koczkas AT freemail.hu>
  • To: "Rozsa Karoly" <karcsi AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] etika
  • Date: Thu, 31 Jul 2008 16:18:37 +0200

Szia Karcsi.
Isten éltesse!
Szeretettel
Edit
----- Original Message -----
From: "Rozsa Karoly"
<karcsi AT sunserv.kfki.hu>

Cc:
<Fizinfo AT lists.kfki.hu>
Sent: Tuesday, July 29, 2008 6:39 PM

----

On Tue, 29 Jul 2008, Peter Szekely wrote:

> Anélkül, hogy a részletekkel untatnám az olvasókört úgy gondolom a sport,
sőt
> a SPORT jóval több ennél - ez az "adófizetők pénzén" pedig különösen jól
> bevált "gumi-formula", ami mindenre ráhúzható. Aki komolyabban űzött
> valamilyen sportágat, az jogosan ráncolja a homlokát az ilyen mondatokra.

Teljesen egyetertek Peterrel... - Az "adofizetok penzen" tamogatjuk a
rafizeteses Operahazat, (amit ugy kell hatekonyabba tenni, hogy
csokkentjuk az eloadasok szamat:-(...) a tudomanyt, pl "a prosodo
papirlapokat gyarto elmeleti fizikusokat" es a sportot is.... - Hala bolcs
vezereinknek, egyre kevesbe:-(((.

Felmerte-e mar valaki a kozvetett hatasokat? Mennyit veszitunk a satnya
beteges gyerekeken, a tudomanynak hatatfordito ifjusagon, es ugy
osszesegeben az orszag megiteleset rombolo sporolasokon, es
reszletezhetnem meg... Ma meg jo erzes egy kulfoldi egyetemen vagy
kutatointezetben magyarnak lenni, (talan ennek is va erteke), de meddig?
Bocsi, hogy nem tudtam megallni szo nelkul, tudom, hogy trivialitasokat
irtam le.
Karesz

----

Fizinfo AT lists.kfki.hu