fizinfo - [Fizinfo] V: Korosi Csoma Sandor Magyar Egyetem

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: Korosi Csoma Sandor Magyar Egyetem

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: "Fizinfo" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: Korosi Csoma Sandor Magyar Egyetem
  • Date: Thu, 24 Jul 2008 08:05:19 +0200

Eloszor ket idezet:

>>> Nagy Denes Lajos
>>> <nagy AT rmki.kfki.hu>
>>> 2008.07.23. 19:13 >>>
Természetesen az asztrológia szak akkreditációjához a MAB
még akkor sem fog hozzájárulni, ha magát az intézményt akkreditálná.

Azért lettem dühös, mert az egyik televízióban épp asztrológust kerestek
a napokban és örömmel hirdették, hogy ma már könnyen ellenőrizhető a
szakmai tudás, hiszen diplomás asztrológusok állnak rendelkezésre; négy
főiskola is képez asztrológusokat!

Ezek utan mar csak annyi teendonk van, hogy az adott esetben
betelefonalunk es megmondjuk a t. teveseknek:
1, az adott intezmenyek nem foiskolak (definicio szerint)
2, az asztrologus szak nem akreditalt, kovetkezeskeppen
diplomas asztrologus - szinten definicio szerint - nincs.
Azaz, az a papir darab nem diploma.

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu